Daniel komt vandaag.

Vanmorgen waren we al vroeg bij de Flegma, Marianne ging aan de koffie met Marion en met Paul ging ik boodschappen halen. Bij terugkomst hebben gelijk ons anker opgehaald, die goed vast zat na vijf nachtjes.

Wij varen weer eens tegen de wind in richting Ibiza-Stad. Daar hebben we een goed ankerplekje op het oog, waar we Daniel makkelijk kunnen oppikken met het bijbootje. Bij aankomst in Cala Talamanca is het best druk en we hebben een paar rondjes gevaren, voordat we een ankerplekje hadden gevonden zonder zeegras. Voor de zekerheid neem ik even een duik om het anker te controleren en wat af te koelen. Marianne begint gelijk met koken, want dat was er tijdens het tochtje bij ingeschoten.

We hebben Daniel een update gegeven, waar we voor anker liggen. Met het bijbootje zijn we tegen de avond naar de aanlegsteiger gevaren om die locatie ook door te geven. We bekijken even de situatie. Het is een wirwar van bijbootjes. Wellicht is er vanavond laat plek. De achterhut hebben we opgeruimd en het bed is opgemaakt. We zijn er klaar voor. Nu maar wachten totdat het vliegtuig is geland.