Pff, die kwamen laat. Om 20:30 uur stonden ze met de koffers op het vliegveld van Londen Heathrow, maar toen begon het eerst met de metro naar Londen toen met de trein naar Brighton en het laatste stukje met de bus naar de Marina. Al met al pas om 00:40 uur stapten ze aan boord. Na over en weer onze verhalen te hebben verteld zijn we (te) laat gaan slapen. Rond 7:00 uur begon het zachtjes te tikken op de boot… regen? Al snel volgden de eerste bliksemschichten en zware donders en de wind begon ook toe te nemen. Met een enorme flits/donder die iedereen uit z’n bedje deed schrikken. Maar na een latertje gisteravond/vanmorgen zijn ze wel toe aan een keertje uitslapen en we hebben ons lekker omgedraaid. Na al die regen werd het toch nog droog en ben ik stokbroodjes gaan halen bij de Asda. Na het uitgebreide ontbijt hebben we besloten dat het weer te wisselvallig was en dat we nog maar een dagje gingen shoppen in Brighton. We zijn deze keer met de bus heen gegaan en zijn heel de middag winkeltje in winkeltje uit gegaan. Mark was niet uit de Primark te krijgen en heeft 2x bij de paskamers gestaan met hangers vol kleding. Hij was ook degene met de volste tas. Na al dat winkelen zijn we de Wetherspoon ingedoken voor een paar voorgerechtjes en een drankje. Terug bij de haven hebben we bij de Harvester een hoofdgerecht en toetje genomen, zoveel dat we weer terug naar de Just konden rollen. De weersverwachtingen voor morgen zijn stukken beter en volgens de planning gaan we rond 10:00 vertrekken.